EVO – Saving ordinary humans from themselves
Sain kutsun tiistaille aivan ihanaan PR iltaan, kyseessä oli Evon lanseeraus Suomeen. Evo on australialainen, innovatiivinen hiustuotteiden valmistaja. Sarja on tarkoitettu vain kampaamoissa myytäväksi tai käytettäväksi.
Sarjoja on kolme – Evo, Fabuloso sekä Fabuloso Pro. Kaksi jälkimmäistä ovat suoravärisarjoja, joista ensimmäinen on kotikäyttöön ja toinen ammattilaiskäyttöön.
Uusin kampanja sijoittuu sen ympärille, mitä tuotteet EIVÄT sisällä. Ja eiväthän ne sisällä sulfaattia, DEAa, TEAa, parabeeneja eikä propyleeniglykolia. Yleensähän mainoksessa käytetään houkuttelevia lupauksia ja ainesosia, joita tuote lupaa tai sisältää. Evo ei lupaa olla ratkaisu kaikkiin ongelmiisi eikä se sisällä maagisia ainesosia.
Pakkaukset ovat virtaviivaisia ja tuotteen tarkoitus on selitetty humoristisesti. Tuotteilla – myös harjoilla – on aivan ihania nimiä. Esimerkiksi itse sain kokeiluun tuuheuttavan shampoon ja hoitoaineen – Gluttony ja Bride of Gluttony.
Pakkaukset ovat 100% kierrätettäviä ja muutenkin yrityksen hiilijalanjälkeä on pyritty mahdollisimman paljon pienentämään.
Tuotteiden hinnat eivät päätä huimaa, sillä ne ovat kampaamolinjaksi aika edullisia. Shampoot ja hoitoaineet ovat 22 euron hintaisia.
Näistä on ihan varmasti tulossa lähiaikoina blogiin enemmänkin juttua, sillä sain kotiinviemisiksi ison kasan tuotteita.
Oletteko kuulleet Evosta ja kiinnostaako se teitä?