EVO – Saving ordinary humans from themselves

Sain kutsun tiistaille aivan ihanaan PR iltaan, kyseessä oli Evon lanseeraus Suomeen. Evo on australialainen, innovatiivinen hiustuotteiden valmistaja. Sarja on tarkoitettu vain kampaamoissa myytäväksi tai käytettäväksi.

oobd_evo_pr_event_1

Sarjoja on kolme – Evo, Fabuloso sekä Fabuloso Pro. Kaksi jälkimmäistä ovat suoravärisarjoja, joista ensimmäinen on kotikäyttöön ja toinen ammattilaiskäyttöön.

oobd_evo_pr_event_8

Uusin kampanja sijoittuu sen ympärille, mitä tuotteet EIVÄT sisällä. Ja eiväthän ne sisällä sulfaattia, DEAa, TEAa, parabeeneja eikä propyleeniglykolia. Yleensähän mainoksessa käytetään houkuttelevia lupauksia ja ainesosia, joita tuote lupaa tai sisältää. Evo ei lupaa olla ratkaisu kaikkiin ongelmiisi eikä se sisällä maagisia ainesosia.

oobd_evo_pr_event_2

Pakkaukset ovat virtaviivaisia ja tuotteen tarkoitus on selitetty humoristisesti. Tuotteilla – myös harjoilla – on aivan ihania nimiä. Esimerkiksi itse sain kokeiluun tuuheuttavan shampoon ja hoitoaineen – Gluttony ja Bride of Gluttony.

oobd_evo_pr_event_4

oobd_evo_pr_event_7

Pakkaukset ovat 100% kierrätettäviä ja muutenkin yrityksen hiilijalanjälkeä on pyritty mahdollisimman paljon pienentämään.

Tuotteiden hinnat eivät päätä huimaa, sillä ne ovat kampaamolinjaksi aika edullisia. Shampoot ja hoitoaineet ovat 22 euron hintaisia.

Näistä on ihan varmasti tulossa lähiaikoina blogiin enemmänkin juttua, sillä sain kotiinviemisiksi ison kasan tuotteita.

Oletteko kuulleet Evosta ja kiinnostaako se teitä?

signature_henna

Kommentointi on erittäin suotavaa!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s